-->

Ofisku Blackout

Kajang Prima 10.26 pm

Tiba-tiba sahaja seluruh bangunan Worldwide blackout tengah hari tadi(Jumaat 25/11/2006). Terpaksalah aku keluar awal untuk solat Jumaat. Mungkin ada hikmahnya, sempat jugakla aku ke opis lama untuk menhantar kad jemputan kahwinku kepada Kak Milah, Suzi dan Razi. Kemudian aku ke rumah lama di Sri Muda mengambil barana- barang yang masih tinggal.

Ketika itulah aku terjumpa Buku Warkah Dari Penjara DSAI hehhehehe. Pelbagai perkara telah diceritakan dari proses mahkamah sehiggalah senario politik yang terkini. Tapi aku leboh tertarik dengan kata-kata DSAI yang mengakui hikmah yang terselindung di sebalik hukum penjara, dia ada banyak masa untuk mendekatkan diri kepada ALLAH S.W.A.T. Kalau tidak kerana dipenjara mungkin dia tak berkesempatan. Pelbagai dugaan yang dilalui oleh beliau. Bukan sebarang orang boleh melalui ujian sebegitu hebat. Kalau lah aku? Heheehh

Selepas solat Jumaat aku lepak lagi hajatnya nak jumpa Zizi di opisnya, terbantut plak dek hujan lebat. Balik opis untuk membereskan apa-apa baki kerja yang terbantut oleh ganguan bekalan letrik.

Kak Ros ATSC call plak , beritahu number PO kat Invoice tak sama dengan number kat DO…mm terpaksa lah lah aku print baru hanta pakai pos laju. Kalau tidak cek lambat siap.Membebel karang bos aku saper nak jawab.

Oklah sampai dulu, Selamat bercuti di hujung minggu

Lankapo.com



P/s
Wife aku smeapt jugak nak menulis kat sini :
Sayang my love I luv u so much and I will always luv u mmmuuuuahh

Dapatkan update terkini dari saya terus ke email anda:

0 Response to "Ofisku Blackout"

Catat Ulasan

Sila komen jangan malu-malu. Saya sedia mendengar