-->

Erti Hadiah anda

 Setiap hadiah yang anda beri kepada kawan/kekasih/ isteri/suami anda mempunyai maksud yang tersirat...

JAM TANGAN...... ...Tanda meningati setiap masa dan waktu.
CINCIN...... .......Tanda ikatan kasih yang abadi.
GELANG...... .......Tanda mesra
RANTAI LEHER....... Ikatan cinta yang perlu perhatian.
SUBANG...... .......Tanda penghargaan dan penghormatan.
KASUT....... .......Sentiasa mengambil berat/prihatin.
PAKAIAN/KAIN . ......Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.
PAYUNG...... .......Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.
MINYAK WANGI....... Tanda cinta
BINGKAI GAMBAR .....Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.
BUKU........ ....... Bersifat terbuka dan bertolak ansur.
BUNGA....... ........Tanda perkenalan dan tanda sayang
COKELAT ........ semanis cintamu.
LAGU/CD/KAD UCAPAN ...... ... mengabadikan cinta
SEJADAH DAN ALQURAN..... ....tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

PssssTT..heheeheehe he... Satu lagi.... zaman mellinieum.. ..
HANDPHONE... tandanya. ... kau jangan lari dari ku!!!!...... .aku Kan cari kamu walau dimanapun...
melainkan kalau handphone tu ditutup.....

*HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!
MASUK MEMINANG.... ..tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!

  items2

lankapo : Boleh pakai ker? mm buleh kut jadi petua untuk nak bagi hadiah kat awek ker isteri ker.

Dapatkan update terkini dari saya terus ke email anda:

2 Responses to "Erti Hadiah anda"

  1. isteri... hadiah kasih sayang dan perhatian pun dah cukup bermakna.....

    BalasPadam
  2. hehe ya ker, tak semua mintak tu jerk heheh

    BalasPadam

Sila komen jangan malu-malu. Saya sedia mendengar