-->

Patut ker ?

Sesiapa yang berkesempatan untuk membaca Harian MEtro hari ni mesti ada terbaca tentang kisah isteri muda yang koma kerana memakan racun tikus.

Sebabnya, laki main kayu tiga? salah..suami ganas dan mendera? nope dah tuh..

Si suami enggan membeli set pinggan mangkuk berjenama. Aduh kalau yer pun mengidam sangat pinggan mangkuk tuh jangan lah sampai singkat sangat pemikiran.

Aku baca pun marah.Masalahnya, keengganan si suami adalah kerana sudah ada banyak set pinggan yang sudah di beli.Merajuk sampai nak bunuh diri, buleh ker?

Baru-baru ini pun anak seorang artis terjatuh aka terjun dari tingkat 13 kerana perselisihan faham dengan ibunya. Pergh orang kita zaman sekarang, makin jauh terpesong..

Baca kat sini :Bunuh diri kerana pinggan mangkuk

Ni lagi satu, budak datang beraya dia pergi buat tak senonoh...Hari Raya tuhh...orang bagi duit raya .Ko ambil kesempatan pulak. Binat***.MAcam ni jenis manusia pun ada ker.

Sejak dari kes Nurin, ramai ibu bapa yang ada anak gadis kecil semakin bimbang, termasuk lah aku (heheh bakal) untuk melepaskan anak mereka.

Tetapi masih ada yang leka. Baru-baru ini, aku dan wife terserempak dengan seorang budak perempuan yang bersendirian menunggu ibubapanya di kelas tuisyen di Putrajaya. Aku dapat melihat dia menangis. Ada juga niat untuk menolong , tapi .. tak kesampaian. Kesian pulak aku tengok...Semoga aku dan isteri akan menjadi ibubapa yang lebih bertanggungjawap aminnn..

Baca kat sini :Mencabul budak datang beraya

Dapatkan update terkini dari saya terus ke email anda:

4 Responses to "Patut ker ?"

  1. Ape ke hal la bodoh bebenar pompuan tu?

    BalasPadam
  2. mm tu lah kak w, org zman skrg ni mkain menggila.

    Terbaru : Anak aktor yang terjun dari tingkat 13 tu dah kembali ke rahmatullah.NAuzubillah, kesnya pasal gaduh dgn mak dia.

    Ini lah cabaran kita sebagai ibubapa di masa hadapan

    BalasPadam
  3. Mcm azab jugalah, Tuhan bagi koma 3 minggu sblm meninggal dunia. Bila pikir² balik, melawan ibu ni besar sungguh balasannya.

    Tapi nasib orang, nasib kita belum tentu lagi.

    Wife dah deliver ke belum? :)

    BalasPadam
  4. kak wan,
    thanks off commenting again. wife dah selamat dah deliver. baby girl: damia anura azlan.

    skrg berpantang di rumah..

    BalasPadam

Sila komen jangan malu-malu. Saya sedia mendengar