-->

Sorry Damia

Sorry Damia,
Papa hantar awal tadi Damia ke Nursery. Biasa Papa hantar masa nak pergi kerja kan. Bukannya apa, dah beberapa kali dah mandi Papa terganggu sebab nak buai Damia kan.Mommy dah pergi kerja awal. Lagi pun takder siapa nak tengok-tengok kan Damia kalau Papa mandi kan..Damia dah mula nak mengiring sekarang, hai lagi lah Papa risau :). Kalau kat Nursery, ada cikgu tengok kan.

Papa sayang Damia mmuahhh
Posted by Picasa

Dapatkan update terkini dari saya terus ke email anda:

6 Responses to "Sorry Damia"

  1. alah siannya papa damia, mandi pun tak senang..

    BalasPadam
  2. hahaah , nak wat camner
    hehe anak kesayangan,,
    sedih plak bila hantar dia tadi

    BalasPadam
  3. takpe...papa die keje utk kesenangan dia jgak ape..haihhh bestnye ada anak..pinjam bleh :p

    BalasPadam
  4. erkk ni sorang lah permata intan buah hati kami hehe

    no 2 lambat lagi hhehe

    BalasPadam
  5. cian dak damia ni... cepat besor leh g skolah ramai kekawan

    BalasPadam
  6. ala aunty ida ni,
    damia nak manja puas2 dulu dgn papa hehehe

    BalasPadam

Sila komen jangan malu-malu. Saya sedia mendengar