-->

Damia and Air Pasammnya

 

Tak sangka masa berlalu pantas, syukur damia dah petah. Boleh la nak ajak sembang.

Kalau dia tak tahu dia akan tanya..apa tuhhh

PR bagus plak tu, jumpa sapa2 pun dia tegur, HI..

Pastu klu nk tido kena nyanyi lagu air pasam. hehe.Mangsa biasanya Mami yang kena bobok n nyanyi dgn Papa tk nak. Dengan Papa biasa mangsa kena buat nenen pukul 4 pagi. “Papa nak nenen Amia”

Cian..Damia Bangun Mami dah pegi keja. Papa yang hantar kan Damia pergi school.Kandang-kadang jalan kaki je..

Kadang-kadang naik car papa :)

Terharu jugak, bila dia tanya Papa dah sembahyamm ? Dahh..aku jawab. Bila tanya dia plak dia pun jawab dahh jugak

Dapatkan update terkini dari saya terus ke email anda:

1 Response to "Damia and Air Pasammnya"

Sila komen jangan malu-malu. Saya sedia mendengar